بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: امین خ


موارد یافت شده: 69

1 - موانع آموزش مهارت های ارتباطی به دانشجویان پزشکی از دیدگاه استادان بالینی دانشگاه علوم پزشکی مسهد (چکیده)
2 - میزان اشاعه استانداردهای معیار دقت در ارزشیابی‌های درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (چکیده)
3 - فروگذارده ماندن فرا-ارزشیابی برنامه‌های بهبود کیفیت برنامه درسی دانشگاهی مبتنی بر استانداردهای ارزشیابی (چکیده)
4 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک¬ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان (چکیده)
5 - یکپارچه سازی اراضی و مکانیزاسیون مهم ترین راهکار افزایش بازدهی ارزش افزوده صنعت کشاورزی (چکیده)
6 - بررسی مشکلات ورود سرمایه گذاران به بخش کشاورزی در ایران و ارایه راهکار مناسب جهت افزایش کشش سرمایه گذاری در این بخش (چکیده)
7 - عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریس (چکیده)
8 - ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390 (چکیده)
9 - توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه (چکیده)
10 - نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت (چکیده)
11 - اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومی (چکیده)
12 - تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان (چکیده)
13 - تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی (چکیده)
14 - آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامه‌های درسی آموزش عالی (چکیده)
15 - پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم (چکیده)
16 - میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آن (چکیده)
17 - طراحی طول وصله برای تأمین مقاومت و شکل ‌پذیری خمشی تیرهای بتن آرمه وصله‌دار (چکیده)
18 - بررسی تأثیر استفاده از سطوح مختلف ساکارز و نشاسته در جیره کاملاً مخلوط شده بر تخمیر، سوخت- ساز نیتروژن در شکمبه و عملکرد گاوهای شیرده هلشتاین (چکیده)
19 - تاملی بر ابعاد انگیزشی موثر بر برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی: کارآمدی فردی، جمعی و تیمی اعضای هیات علمی دانشگاه (چکیده)
20 - Critical thinking disposition: A neglected loop of humanities curriculum in higher education (چکیده)
21 - تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی (چکیده)
22 - پیوستگی بتن فوق توانمند UHPC و آرماتور فولادی (چکیده)
23 - ارزیابی شاخص طول پنجه سم در زمان های معمول سم چینی (چکیده)
24 - واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی (چکیده)
25 - تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عمل (چکیده)
26 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی مراکز تربیت معلم (چکیده)
27 - تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
28 - تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران با مروی بر پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
29 - ارزیابی توانمندی مراکز تربیت معلم در پرورش معلمان با صلاحیت در حوزه تدریس (چکیده)
30 - بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران و ترکیه (چکیده)
31 - تأملی بر ابعاد محتوای مطلوب در برنامه های درسی تربیت معلم و مصادیق آن برای برنامه درسی نظام تربیت معلم ایران (چکیده)
32 - The Status of College Students Critical Thinking Disposition in Humanities (چکیده)
33 - تحلیل و مقایسه برنامه های درسی آموزش الکترونیکی منطبق بر دو رویکرد رفتارگرایی و فرایندهای شناختی (چکیده)
34 - فرایند تولید برنامه درسی مجازی با تأکید بر تبیین ویژگی های محتوای مطلوب در دانشگاه (چکیده)
35 - رویکردهای تحول در برنامه های درسی تربیت دینی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: بررسی تحلیلی - نظری (چکیده)
36 - The Comparison of Students and Educators Preferred Teaching Styles in Teacher Educating Centers (چکیده)
37 - فراتحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای برنامه درسی آموزش عالی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
38 - بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی تربیت معلم در دو کشور ایران و آلمان (چکیده)
39 - کاوشی در میزان توجه به موضوع برنامة درسی تربیت معلم در حوزة تخصصی برنامة درسی ایران (چکیده)
40 - تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
41 - واکاوی تبیین عوامل مؤثر بر درگیری شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی (چکیده)
42 - تحلیلی بر وضعیت روشهای تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقای وضعیت موجود (چکیده)
43 - تأملی بر مقتضیات سطوح تغییر در برنامه درسی (چکیده)
44 - طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
45 - ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان کم توان ذهنی (چکیده)
46 - بررسی رابطه تفکر انتقادی و عزت نفس با سلامت روان در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
47 - ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM_WATA (چکیده)
48 - روندها و رویکردهای یادگیری مشارکتی در محیط آموزش الکترونیکی (چکیده)
49 - ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
50 - سنتز و بررسی خواص وریستورهای اکسید روی و تاثیر افزودن K2O بر رفتار الکتریکی آن‌ها (چکیده)
51 - بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی (چکیده)
52 - تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها (چکیده)
53 - تاثیر منابع کربوهیدراتی با نرخ تجزیه متفاوت در شکمبه بر گوارش پذیری ظاهری مواد مغذی و عملکرد گاوهای شیرده هلشتاین (چکیده)
54 - تاثیر منبع کربوهیدراتی با نرخ تجزیه متفاوت بر تخمیر، غلظت نیتروژن آمونیاکی و پپتیدی در شکمبه گاوهای شیرده هلشتاین (چکیده)
55 - تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید (چکیده)
56 - تحلیل فاصله استقلال کسب شده دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه و حین برخورداری از تحصیلات و برنامه های درسی دانشگاه: پیامدها و چالش ها (چکیده)
57 - چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی (چکیده)
58 - Using artificial neural networks and levenberg-Marquardt algorithm for prediction of staphylococcus aureus growth (چکیده)
59 - مقایسه ایدئولوژی‌های برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر (چکیده)
60 - واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی (چکیده)
61 - بررسی مقایسه ای نتایج خود ارزیابی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با ارزیابی اساتید از آنان (چکیده)
62 - Identity crisis in curriculum field: a criticism on current approaches (چکیده)
63 - بررسی میزان آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در دوره های آموزش مجازی (چکیده)
64 - بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش های مجازی (چکیده)
65 - پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت (چکیده)
66 - در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا (چکیده)
67 - خودآگاهی از فعالیتها، برنامه ها و ظرفیت های فرهنگی دانشگاه: نقطه عزیمت برای سیاستگذاری در خصوص تعاملات خانواده و دانشگاه (چکیده)
68 - A COMPARATIVE STUDY OF QUALITY ASSURANCE TREND IN IRAN S HIGHER EDUCATION SYSTEM WITH THEORETICAL DEVELOPMENT IN EDUCATIONAL EVALUATION (چکیده)
69 - تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟ (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر